בושם חייב לשקף את "האני" שלך, יש לך אישיות מיוחדת? כך גם אמור להיות הבושם שלך.
הקריטריון החשוב ביותר בבחירת הבושם שלך הוא התאמת הניחוח לאישיות שלך ולמה שאת או אתה מעוניינים לשדר לסביבה. בושם פרחוני למסר רומנטי, בושם דומיננטי למסר מלא עוצמה, בושם חושני למסר סקסי, בושם נקי המשדר רצינות ופשטות וכן הלאה ...
הגיע הזמן לנפץ מיתוס עתיק יומין: לא בוחרים בושם לפי גוון העור, אלא לפי סגנון חיים, אישיות ומשיכה לניחוח.
איך אנחנו בוחרים בושם? מחקרים מראים כי בבחירת בושם משחקים שלושה אלמנטים מרכזיים: עיצוב הבושם, שם המותג והניחוח, בסדר הזה!
לא בטוחים מה לקנות? רכשו מספר מיניאטורות במחיר מוזל והתנסו בבושם במשך כמה ימים. התגובות של הסביבה יכוונו אתכם לבושם המוצלח עבורכם.
הבושם עוצמתי מדי? חפשו את הגרסאות הקלילות יותר של אותו הבושם (או דה קולון ו/או או דה טואלט). עדיף ניחוח חזק וממושך? יש להשתמש בצורה המרוכזת יותר של הבושם (או דה פרפיום ופרפיום).
בבחירת בושם סלב, כדאי להתייחס לאישיות של המפורסמת שהוציאה את הבושם לאור. נסי לבדוק אם את מתחברת לסגנון שלה.
כדאי להגיע לחנות הבשמים נקיים ולא מבושמים למדידת ובחירת בושם חדש.
מה שטוב לחברתך, לא בהכרח טוב לך, בחני כל בושם חדש לפני רכישתו על העור שלך למשך 4 שעות לפחות .
עשו רשימת מרכיבים אהובים עליכם וחפשו בשמים המכילים אותם .
טיפ: שוקולד מריר הוא אביזר חיוני לרכישת בושם, לא מאמינים? כשאתם רוצים לנסות מספר בשמים וכבר קשה להבחין ביניהם, טעמו מעט שוקולד מריר לניקוי החיך והאף, הקפאין שבשוקולד משמש כ"מוחק" ריחות.